می تواند شما را از 10 درصد عملکرد کلیه بازیابی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

می تواند شما را از 10 درصد عملکرد کلیه بازیابی

همانطور که همه ما می دانیم عملکرد کلیه می تواند درجه آسیب دیده از کلیه منعکس کننده، 10 درصد از آن را به معنی فقط تنها 10 درصد از کلیه به طور معمول می تواند کار وجود دارد، و این بیماری است سقوط به پایان مرحله بیماری کلیوی است که به عنوان ارومیه شناخته شده است، یک زندگی بیماری -threatening. سپس می تواند مردم را با فقط 10 درصد از عملکرد کلیه دریافت بهبودی از آن؟

در واقع، بیماری کلیه یک بیماری علاج ناپذیر در زمان گذشته است. در روز ما، با این فن آوری در حال توسعه، بیشتر و بیشتر درمان های جدید اختراع شده است، به طوری که این بیماری می تواند به خوبی کنترل می شود. حتی این، ارومیه است به سختی هم درمان می شود، تنها چیزی که مردم می توانند انجام دهند این است برای کمک به بیمار برای زندگی بهتر و طولانی تر است.

"برای بیماران با 10 درصد عملکرد کلیه، دیالیز رایج ترین روش به بطور منظم احساس نشانه های آن، اما بهترین راه است." پزشکان در بیمارستان ما گفت: "در واقع، برخی از روش های درمانی جدید می تواند این بیماری را در یک راه طبیعی درمان وجود دارد ". همه کسانی که به درمان پزشکان ما ذکر شده در سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی مبتنی بر، آنها می توانند به این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان، به طوری که بیشتر و بیشتر مردم به دنبال کمک از آنها.

اگر بیمار با 10٪ عملکرد کلیه هستند، سطح عملکرد و فعالیت کلیه شما را می توان تا حد زیادی به کمک این روش درمان بهبود یافته است. بنابراین انجام دهد فکر می کنم از کسانی که درمان قبل از اینکه شما را تا، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان نارسایی کلیه، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا پیام های ترک به ما.

 





:: برچسب‌ها: ESRD درمان 10 درصد عملکرد کلیه شما می توانید از 10 درصد عملکرد کلیه بهبود می یابند ,
:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: